Ansatte

Blåmann

Tanja Steen

tanja@ekrehagen.com

Tanja er barnehagelærer og har jobbet hos oss siden høsten 2017. Hun kommer opprinnelig fra Trondheim.

Andreas Solstad

Anja Solheim

Tom Roger Brumoen

Stilling: Assistent

Tom er fra Mo i Rana og har jobbet i Ekrehagen siden 2003. Han er en allsidig mann som har drevet med elvekajakk, karate, klatring, teltliv, isfiske og toppturer.

Tinden

Andreas Helberg

andreas.helberg@ekrehagen.com

Andreas er utdannet barnehagelærer, med videreutdanning i fysisk aktivitet og kosthold. Han kommer fra Nordreisa og har jobbet hos oss siden 2011.

Anja Solheim

Hillgunn Karlsen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Hillgunn er opprinnelig fra Vannøya. Hun er utdannet barne- og ungdomsarbeider og har jobbet i Ekrehagen siden høsten 2006. Hun liker fjellturer og gjennomfører 10 på topp hvert år.

Vibeke Brattli

Stilling: Barnehagelærer

Vibeke eier og driver Arctic Camp Brattli, som barnehagen samarbeider med. Hver torsdag kommer Vibeke med "Vibekebussen", og tar med seg en gruppe barn, sammen med en ansatt, ut på tur.

Varden

Kjersti Asphaug

Stilling: Pedagogisk leder

Født i 1969, på Sortland i Vesterålen. Utdannet Barnehagelærer i Alta og Tromsø, ferdig 1994. Har jobbet i Ekrehagen friluftsbarnehage siden 2004, først som styrervikar, og senere som pedagogisk leder innom alle avdelingene. Har diverse kurs og tilleggsutdanning innen kunst og drama.

Jens Pedersen

jens@ekrehagen.com

Jens er barnehagelærer fra Bodø. Han tok sin utdanning i Tromsø, og har fordypning i friluftsliv. På fritiden trives han best på telttur ved et fiskevann. Han er en racer med ski på beina, og kan alt om fugler og småkryp. Jens er også en habil naturfotograf.

Sanna Saarelainen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider
sanna@ekrehagen.com

Sanna er barne- og ungdomsarbeider. Hun har videreutdanning innen barns psykiske helse og livsmestring, og er utdannet barneyogalærer. Sanna trives best på tur med ski eller sykkel og er veldig glad i å lage mat på bål.

Lisa Kristin Hansen

Stilling: Lærling

Lisa er andreårs-lærling i barne- og ungdomsarbeiderfaget. Hun skal i første omgang jobbe på Varden.

Vibeke Brattli

Andre ansatte

Birgitte Norberg

Stilling: Daglig leder
birgitte@ekrehagen.com

Birgitte er utdannet barnehagelærer og spesialpedagog. Hun kommer fra Evenes og har jobbet i barnehagen siden 2014.

Simon Sandberg

Stilling: Vikar

Simon er utdannet barnehagelærer, med fordypning i "fysisk aktivitet og kosthold" og "natur, lek og læring". Han startet hos oss i august 2021.

Even Solstad

Stilling: Vikar